Kraj

AdWorks zmienia struktury; zatrudnia menedżerów z Saatchi

Należąca do Change Integrated agencja reklamowa AdWorks przeprowadza gruntowną reorganizację po wygranym w czerwcu br. przetargu Skody. Przebudowane zostaną działy...

Należąca do Change Integrated agencja reklamowa AdWorks przeprowadza gruntowną reorganizację po wygranym w czerwcu br. przetargu Skody. Przebudowane zostaną działy client service oraz kreacji, powstaje też nowy dział strategii. Od 1 września br. nowym dyrektorem kreatywnym AdWorks zostanie Andrzej Ratajczyk, dotychczas senior art director Saatchi & Saatchi (pracował tam 13 lat). Również od 1 września br. senior strategic plannerem w agencji zostanie Krzysztof Miazek, do tej pory senior strategic planner w Saatchi odpowiedzialny m.in. za obsługę Toyoty i Ery. Wkrótce do zespołu AdWorks dołączy również Piotr Niemczyński, dotychczas account director w Saatchi odpowiedzialny za obsługę Toyoty.

W najbliższych miesiącach do AdWorks dołączą kolejne osoby, w tym doświadczony team kreatywny. Ich personalia na razie nie zostały podane

Z AdWorks rozstało się pięć osób, między innymi jeden z dotychczasowych dyrektorów kreatywnych Sebastian Rawski. Dwie osoby przejdą do Change Connections, w tym drugi z dotychczasowych dyrektorów kreatywnych Robert Witkowski, który również obejmie funkcję dyrektora kreatywnego odpowiedzialnego za BTL.

Do klientów AdWorks należą m.in. Deutsche Bank PBC SA (linia biznesowa DB Kredyt) i PF Jelfa SA.

Zmiany obejmą również Change Communications. Z działu kreacji odchodzi Franciszek Toeplitz, copywriter, związany z agencją od dwóch lat. Dołączą do niego Jakub Zielecki, art director, i Michael White, copywriter z Leo Burnett. (AMS)