Kraj

Lublin będzie znów reklamować się w Warszawie

Władze Lublina zaplanowały na początek września br. kolejną odsłonę tegorocznej kampanii promującej to miasto. To kolejny etap wdrażania strategii marki...

Władze Lublina zaplanowały na początek września br. kolejną odsłonę tegorocznej kampanii promującej to miasto. To kolejny etap wdrażania strategii marki miasta. Pierwsze działania reklamowe przeprowadzono w maju br. pod hasłem “Lublin. Nieziemski klimat”.

Aktualnie prowadzona akcja komunikacyjna obejmie swym zasięgiem 130 billboardów w centrum oraz głównych punktach miastach. Jej celem będzie poinformowanie o staraniach Lublina o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku. Kampania pod hasłem “Lublin. Wielkie dzieje się”.

Projekty reklam opracował dział marketingu działający przy kancelarii prezydenta Lublina. Przy realizacji kampanii współpracuje z agencją brandingową Brand Nature Access. (BG)