Kraj

Promocja konsumencka Chiquity komunikowana kampanią

Na początku października ruszy kampania promocyjna bananów marki Chiquita. Złożą się na nią: promocja konsumencka, kampania radiowa na antenie RMF...

Na początku października ruszy kampania promocyjna bananów marki Chiquita. Złożą się na nią: promocja konsumencka, kampania radiowa na antenie RMF FM, Radia Zet i Eski, aktywna kampania internetowa, w której co tydzień będzie promowany inny przepis, i reklama w prasie kobiecej. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić minimum kilogram bananów Chiquita i wysłać kupon zgłoszeniowy. Nadesłane kupony wraz z paragonem to nagroda gwarantowana w postaci książki kucharskiej Chiquita (dla pierwszych 4 tys. osób). Aby wygrać nagrodę główną – aranżację kuchni marzeń, należy wraz z paragonem przesłać swój przepis na danie, deser lub koktajl z bananów.

Autorami kampanii są agencja Ogilvy Action i dom mediowy Brand Connection. Działania PR wspiera agencja Edelman Polska. (MKS)