Kraj

SMI stworzy dział marketingu mobilnego, zatrudnia nowe osoby

Jak informuje Mirosław Nowoszewski, dyr. zarządzający agencji Supermedia Interactive (ZPR), firma w swoich strukturach wyodrębni w najbliższym czasie dział poświęcony...

Jak informuje Mirosław Nowoszewski, dyr. zarządzający agencji Supermedia Interactive (ZPR), firma w swoich strukturach wyodrębni w najbliższym czasie dział poświęcony marketingowi mobilnemu.

W związku z planowanym rozwojem usług marketingu mobilnego do zespołu agencji dołączyli: Bartosz Wilczyński, który obejmie stanowisko dyrektora ds. rozwoju, i Beata Poznańska jako business development manager.

– Do tej pory świadczyliśmy usługi mobilne m.in. dla sieci Radia Eska, “Super Expressu” i Muratora. Wzmacniając zespół, chcemy pozyskać szersze grono klientów – mówi Leszek Kozioł, prezes zarządu Supermedia Interactive.

Bartosz Wilczyński będzie odpowiadał za rozwój usług marketingu mobilnego oraz wsparcie działań marketingowych i sprzedażowych. Dotychczas był związany m.in. z Arka BZ WBK, Radiem Eska i Eska Rock.

Beata Poznańska będzie odpowiedzialna za rozwój usług mobilnych. Dotychczas związana była m.in. z agencją EL2. (DD)