Kraj

Rigips wykorzystuje w kampanii "żywe" billboardy

Dziś na krzesłach przymocowanych do billboardów pojawili się żywi modele - w taki niestandardowy sposób w trzech punktach Warszawy oraz...

Dziś na krzesłach przymocowanych do billboardów pojawili się żywi modele – w taki niestandardowy sposób w trzech punktach Warszawy oraz dodatkowo w Krakowie i Wrocławiu promowane są ściany gipsowo-kartonowe Rigips. W kampanii wykorzystano specjalnie zaaranżowane nośniki AMS.

Akcja potrwa do godziny 18.

“Żywy” billboard to część kampanii ścian gipsowo-kartonowych Rigips. Jej celem jest podkreślenie wytrzymałości i niezawodności konstrukcji tej marki. Kampania w głównej mierze skierowana jest do firm wykonawczych, a także do firm dystrybucyjnych, inwestorów i architektów. – Chcemy podkreślić wytrzymałość naszych systemów – mówi Agnieszka Kańkowska, brand development & PR manager Rigips.

Kampania potrwa do końca października. Na razie działania koncentrują się na prasie, radiu i internecie. W październiku dołączą do nich outdoor i telewizja.

Strategią i kreacją kampanii oraz produkcją wszelkich wykorzystywanych materiałów reklamowych zajęła się agencja reklamowa Martis. Media zakupił dom mediowy Maxus oraz częściowo także bezpośrednio Rigips. (BG)