Kraj

At Media brokerem reklam w Telewizji Silesia

Telewizja Silesia (TVS) oraz agencja At Media rozpoczną w połowie września br. współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego oraz akcji...

Telewizja Silesia (TVS) oraz agencja At Media rozpoczną w połowie września br. współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego oraz akcji specjalnych. Kanał będzie dostępny dla reklamodawców indywidualnie w ofercie cennikowej oraz pakietach reklamowych. Telewizja Silesia dołączy do pakietów: At Max, At Adults, At Women oraz pakietów premium: At Premium i At Your Choice. – Mamy już wierną śląską widownię. Jesteśmy przekonani, że nawiązanie współpracy z tak ważnym partnerem, jakim jest dom sprzedaży At Media, będzie korzyścią dla obu stron – powiedział Arkadiusz Hołda, prezes i właściciel TVS. Dodał też, że od października TVS dostępna będzie w pełnej ofercie cyfrowej sieci Vectra. – Rozpoczęcie współpracy oznacza dla nas z jednej strony rozbudowę portfolio – już dziś udział w rynku telewizyjnym kanałów tematycznych reprezentowanych przez At Media wynosi ponad 10 proc., z drugiej zaś wykorzystanie potencjału kanałów tematycznych w realizacji strategii efektywnej komunikacji – powiedziała Maria Wajda, dyrektor operacyjna At Media. Telewizja Silesia jest prywatną telewizją promującą region Śląska, Zagłębia i Podbeskidzia. Stacja przygotowuje dla widzów programy poświęcone kulturze, dziedzictwu i historii regionu. Kanał jest dostępny dla abonentów wszystkich platform cyfrowych w Polsce. TVS jest również dostępna w wybranych sieciach kablowych (m.in. w UPC) oraz w internecie. W sieciach kablowych TVS jest nadawana w standardzie HD i SD. (PM)