Kraj

UPS intensywnie reklamuje aplikację Widget UPS

Firma kurierska UPS reklamuje nową aplikację Widget UPC, która ma oferować bezpośredni dostęp do strony WWW firmy, uprościć procedurę wysyłki...

Firma kurierska UPS reklamuje nową aplikację Widget UPC, która ma oferować bezpośredni dostęp do strony WWW firmy, uprościć procedurę wysyłki i umożliwić podgląd statusu wysłanych paczek. Widget UPS został już wdrożony na trzech rynkach: niemieckim, francuskim i brytyjskim, a obecnie jest wprowadzany w Czechach, we Włoszech i w Polsce.

Polska premiera ma wsparcie w postaci kampanii reklamowej. Obejmie ona prasę codzienną, m.in.: “Gazetę Wyborczą”, “Rzeczpospolitą” i “Puls Biznesu”, magazyny dla kobiet jak “Twój Styl” oraz magazyny finansowe jak m.in. “Harvard Business Review” i “Manager Magazin”. Kampania w internecie obejmie portale informacyjne, biznesowe i inne popularne strony, takie jak: Gazeta.pl, Rzeczpospolita.pl, Onet.pl, WP.pl. W ramach kampanii outdoorowej reklamy zostaną umieszczone na billboardach i autobusach w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. Reklama wielkoformatowa z wielką głową Widgeta spoglądającą z góry zawiśnie w Alejach Jerozolimskich 47 w Warszawie. Za adaptację reklam odpowiada McCann Erickson, a za planowanie i zakup mediów Universal McCann. (JP)