Firma kurierska UPS reklamuje nową aplikację Widget UPC, która ma oferować bezpośredni dostęp do strony WWW firmy, uprościć procedurę wysyłki i umożliwić podgląd statusu wysłanych paczek. Widget UPS został już wdrożony na trzech rynkach: niemieckim, francuskim i brytyjskim, a obecnie jest wprowadzany w Czechach, we Włoszech i w Polsce.
Polska premiera ma wsparcie w postaci kampanii reklamowej. Obejmie ona prasę codzienną, m.in.: “Gazetę Wyborczą”, “Rzeczpospolitą” i “Puls Biznesu”, magazyny dla kobiet jak “Twój Styl” oraz magazyny finansowe jak m.in. “Harvard Business Review” i “Manager Magazin”. Kampania w internecie obejmie portale informacyjne, biznesowe i inne popularne strony, takie jak: Gazeta.pl, Rzeczpospolita.pl, Onet.pl, WP.pl. W ramach kampanii outdoorowej reklamy zostaną umieszczone na billboardach i autobusach w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. Reklama wielkoformatowa z wielką głową Widgeta spoglądającą z góry zawiśnie w Alejach Jerozolimskich 47 w Warszawie. Za adaptację reklam odpowiada McCann Erickson, a za planowanie i zakup mediów Universal McCann. (JP)