M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LinkedIn uruchomił sieć reklamową

Serwis Dzienny | 16 września 2008, 06:45

LinkedIn, serwis społecznościowy przeznaczony dla biznesu, uruchomił LinkedIn Audience Network - sieć reklamową, która pozwoli partnerom serwisu na identyfikowanie specyficznych...

LinkedIn, serwis społecznościowy przeznaczony dla biznesu, uruchomił LinkedIn Audience Network - sieć reklamową, która pozwoli partnerom serwisu na identyfikowanie specyficznych grup użytkowników i adresowanie do nich swojej oferty. Stało się to możliwe dzięki przyłączeniu LinkedIn do sieci reklamowej Collective Media.

Reklamodawcy będą mogli wybierać sobie grupy docelowe na podstawie kryterium typu branży, rozmiaru firm, płci bądź szczebla kariery uczestników LinkedIn.

Wśród partnerów LinkedIn znajdują się m.in. "The New York Times", "BusinessWeek" i CNBC. Serwis zapowiada jednak zainteresowanie nową usługą ze strony "setek" potencjalnych partnerów. Według właścicieli LinkedIn dysponuje on "bogatszą i lepszą" bazą niż "The Wall Street Journal" bądź "Forbes". Średnia wieku użytkowników LinkedIn to 41 lat, o zarobkach w wysokości 110 tys. dol. rocznie na gospodarstwo domowe. Blisko 80 proc. z nich ma wyższe wykształcenie. (MS na podst. CNET News i "The Guardian")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,