Kraj

Most w Sao Paulo symbolem nowej Skody Superb

Skoda Auto Polska wprowadza do sprzedaży Skodę Superb. Jej launchowi towarzyszy kampania obejmująca telewizję, prasę, internet oraz wielkoformatową reklamę zewnętrzną....

Skoda Auto Polska wprowadza do sprzedaży Skodę Superb. Jej launchowi towarzyszy kampania obejmująca telewizję, prasę, internet oraz wielkoformatową reklamę zewnętrzną. W salonach firmowych Skody pojawią się materiały ekspozycyjne prezentujące najważniejsze atuty modelu. Podkreślone zostaną np. elementy wyposażenia, jak choćby niepowtarzalny system Twindoor umożliwiający w ciągu kilku sekund zmianę sposobu otwierania pokrywy bagażnika.

Symbolem nowej Skody Superb jest most w Sao Paulo. Ten pokazany w reklamie Superb nosi imię Octavio Frias de Oliveira i łączy dwa brzegi rzeki Pinheiros przepływającej przez największe miasto Brazylii i Ameryki Południowej. Uznawany jest za jedno z najpiękniejszych drogowych rozwiązań architektonicznych na świecie, jednocześnie umożliwiając przejazd w godzinach szczytu nawet 10 tys. samochodów na godzinę.

Kreację reklam przygotowała agencja AdWorks, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa. Za działania BTL odpowiada zaś agencja IQ Marketing.

Skoda Superb konkuruje m.in. z Citroenem C5, Fordem Mondeo, Renault Laguna i Volkswagenem Passatem. (BG)