Skoda Auto Polska wprowadza do sprzedaży Skodę Superb. Jej launchowi towarzyszy kampania obejmująca telewizję, prasę, internet oraz wielkoformatową reklamę zewnętrzną. W salonach firmowych Skody pojawią się materiały ekspozycyjne prezentujące najważniejsze atuty modelu. Podkreślone zostaną np. elementy wyposażenia, jak choćby niepowtarzalny system Twindoor umożliwiający w ciągu kilku sekund zmianę sposobu otwierania pokrywy bagażnika.
Symbolem nowej Skody Superb jest most w Sao Paulo. Ten pokazany w reklamie Superb nosi imię Octavio Frias de Oliveira i łączy dwa brzegi rzeki Pinheiros przepływającej przez największe miasto Brazylii i Ameryki Południowej. Uznawany jest za jedno z najpiękniejszych drogowych rozwiązań architektonicznych na świecie, jednocześnie umożliwiając przejazd w godzinach szczytu nawet 10 tys. samochodów na godzinę.
Kreację reklam przygotowała agencja AdWorks, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa. Za działania BTL odpowiada zaś agencja IQ Marketing.
Skoda Superb konkuruje m.in. z Citroenem C5, Fordem Mondeo, Renault Laguna i Volkswagenem Passatem. (BG)