M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank Pocztowy rezygnuje z kampanii parodiującej wystąpienie premiera

Serwis Dzienny | 17 września 2008, 06:45

Bank Pocztowy, który planował niewielką kampanię internetową parodiującą telewizyjne wystąpienie premiera Donalda Tuska, zrezygnował z tego pomysłu. Nie udało nam...

Bank Pocztowy, który planował niewielką kampanię internetową parodiującą telewizyjne wystąpienie premiera Donalda Tuska, zrezygnował z tego pomysłu. Nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami banku i poznać przyczyn tej decyzji.

Jarosław Radecki, dyrektor strategiczny agencji Arip, która jest autorem spotu, nie wyjaśnił, czy planowane są inne działania zamiast cofniętej kampanii. - Nie jesteśmy upoważnieni do wypowiadania się w sprawach planów naszego klienta - powiedział Radecki. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , ,