PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych ma nową witrynę, którą przygotowała agencja Hypermedia. Kształt strony powstał w wyniku rekomendacji przez HyperLab -...
PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych ma nową witrynę, którą przygotowała agencja Hypermedia. Kształt strony powstał w wyniku rekomendacji przez HyperLab - dział agencji odpowiedzialny za badania typu usability. - Skupiliśmy się na poprawie użyteczności najczęściej wykorzystywanych funkcjonalności w serwisie, m.in. takich jak wycena jednostek inwestycyjnych funduszy i kalkulator inwestycyjny - mówi Tomasz Toczewski, menedżer w agencji Hypermedia.
Przekazanie zlecenia budowy tej strony Hypermedia to przedłużenie wieloletniej współpracy agencji z grupą PKO BP. (TW)
Czytaj więcej na temat: PKO BP, Hypermedia, Toczewski Tomasz, PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych