Kraj

Agora rozpoczęła sprzedaż reklam na platformie TiVi.pl

Spółka A2 Multimedia, utworzona przez Agorę SA i ATM Grupę, rozpoczęła sprzedaż reklam na platformie TiVi.pl. Ofertę dla reklamodawców przygotował...

Spółka A2 Multimedia, utworzona przez Agorę SA i ATM Grupę, rozpoczęła sprzedaż reklam na platformie TiVi.pl.

Ofertę dla reklamodawców przygotował dział sprzedaży pionu internet Agory.

Obejmuje ona standardowe formy reklamy, jak reklama wizerunkowa czy spoty reklamowe do 10 sekund emitowane przed lub po serialu. Jako niestandardowe formy TiVi.pl proponuje reklamę w postaci product placementu, a także możliwość wykorzystania odcinków serialu na własnej stronie internetowej na zasadach licencji.

– Seriale internetowe to wciąż niewykorzystany potencjał reklamowy. Krótki czas produkcji i elastyczność formuły dają szerokie możliwości w zakresie ofert niestandardowych, na bieżąco dostosowywanych do oczekiwań klienta. Chcemy rozwinąć polski rynek product placement i brand integration, czyli odcinków serialu poświęconych produktom i markom. Serial internetowy i jego dystrybucja dają marketerom fantastyczne i jeszcze mało wykorzystywane możliwości – mówi Maciej Wicha, członek zarządu A2 Multimedia.

W drugiej połowie września TiVi.pl rozpocznie emisję premierowej produkcji – serialu animowanego “Pitu Pitu”, który ma być alternatywą dla takich obrazów jak “Włatcy Móch”. Jesienią platforma będzie również kontynuowała emisję najpopularniejszych produkcji, m.in. “Klatki B”, “Blog Obok”, thrillera “Tahor 44” i serialu “Waga”.

Platforma TiVi.pl została uruchomiona w grudniu 2007 r. (BG)