M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje pierwsza kampania nowej marki Ferrero Rondnoir

Serwis Dzienny | 18 września 2008, 06:45

Pod koniec września ruszy wsparcie reklamowe nowej marki pralin premium Ferrero Rondnoir z portfolio Ferrero Polska. Kampania pod hasłem "Jedna...

Pod koniec września ruszy wsparcie reklamowe nowej marki pralin premium Ferrero Rondnoir z portfolio Ferrero Polska. Kampania pod hasłem "Jedna perła. Wiele przyjemności" ma być bardzo intensywna i obejmie zarówno TV, kina, prasę, jak i punkty sprzedaży. Ponadto sampling, początkowo w najważniejszych sklepach, a następnie w wyselekcjonowanych miejscach, takich jak butiki i restauracje.

Ferrero Rondnoir to największy launch marki dla firmy w tym roku. Polska jest jedynym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie pojawi się ten produkt - pralinka wypełniona ciemną czekoladą zamkniętą w waflu z czekoladową posypką. Równolegle marka debiutuje we Włoszech i Niemczech. Kierownictwo koncernu Ferrero jesienią ub.r. zapowiadało, że nowa strategia firmy zmierza do koncentracji na rynku czekolady premium i luksusowej, a pierwszą marką realizującą te zamierzenia będzie właśnie Ferrero Rondnoir.

Nowość dopiero zaczyna pojawiać się w sprzedaży zarówno w handlu nowoczesnym, jak i detalicznym.

Na polski rynek trafią trzy gramatury produktu - impulsowe opakowania z 4 pralinkami w cenie 4 zł, większe - 12 pralinek w cenie 12 zł i 24 pralinki w cenie 24 zł.

Marka jest kierowana do grupy 30-35 lat, a szerzej do osób w wieku 25-44 lat, mieszkańców miast. Kreacja pochodzi z centrali firmy, jej adaptacji w Polsce dokonała m.in. agencja Najgrodzka oraz Communication Unlimited. Kampanię medialną nadzoruje dom mediowy Carat Polska.

Michał Stasiak, odpowiedzialny za wprowadzenie marki na rynek z ramienia Ferrero Polska, nie kryje, że koncern wiąże z nią duże nadzieje: - W ciągu roku spodziewamy się 20-25 proc. przyrostu sprzedaży naszych pralin, tj. oprócz debiutanta, także takich marek jak Raffaello, Rocher czy Mon Cheri.

Przyznaje także, że nie widzi bezpośredniej konkurencji dla nowej marki, choć patrząc szerzej, wskazuje na produkty Storcka, Wedla i Lindta. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,