Kraj

Studenci przygotowali projekt społeczny "Zysk z dojrzałości"

W mediach rusza kampania "Absurd?" realizowana w ramach projektu Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, pt. "Zysk z dojrzałości". Kampania informacyjno-edukacyjna...

W mediach rusza kampania “Absurd?” realizowana w ramach projektu Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, pt. “Zysk z dojrzałości”. Kampania informacyjno-edukacyjna ma na celu nagłośnienie problematyki niskiej aktywności zawodowej osób po pięćdziesiątce, a także promocję korzyści z wprowadzania w firmie nowoczesnych narzędzi zarządzania wiekiem i pełnego wykorzystania potencjału pracowników powyżej 50 roku życia. Kampania będzie emitowana w mediach w okresie wrzesień-listopad 2008 roku; ma wskazać na absurd, jakim jest zwalnianie pracowników wyłącznie ze względu na ich wiek. Spot nadawany będzie w kinach sieci Cinema City w całej Polsce, planowane są także działania w radiu, reklama w prasie i w internecie. W ramach kampanii powstaje serwis internetowy www.zysk50plus.pl. Strona stanowić ma kompleksowe źródło informacji i komentarzy ekspertów na temat dyskryminacji ze względu na wiek na rynku pracy, zarządzania wiekiem, dobrych praktyk krajowych i zagranicznych.

Kampania powstała przy współpracy studentów trzech szkół: Łódzkiej Szkoły Filmowej (operator), warszawskiej Akademii Muzycznej (kompozytor) i Szkoły Mistrzów Reklamy (scenariusz). (AMS)