Kraj

Harder & Harder tworzy strukturę biznesową SMAI

Agencja marketingu szeptanego Harder & Harder stworzyła oddzielną strukturę biznesową SMAI, czyli Studio Moderacji i Amplifyingu Internetowego. Studio będzie świadczyć...

Agencja marketingu szeptanego Harder & Harder stworzyła oddzielną strukturę biznesową SMAI, czyli Studio Moderacji i Amplifyingu Internetowego. Studio będzie świadczyć usługi zarówno samodzielnie, jak i we współpracy z Harder & Harder. Nowy produkt komunikacyjny dotyczy wzmacniania obecności i tożsamości marki w internecie, realizacji kampanii buzz marketingowych i wirusowych, na które składa się zarówno zasiewanie tzw. buzz’u, jak i śledzenie jego rozprzestrzeniania się w sieci. SMAI oferuje również moderację społeczności internetowych, m.in. poprzez bezpośrednie dotarcie do liderów opinii, efektywnie budując tym samym zasięg w tej grupie. Dostarcza także raporty ilościowe i jakościowe na temat obecności danej marki w sieci.

– Marketerzy dostrzegają, że znaczenie takich narzędzi jest już niebagatelne i, co więcej, będzie zdecydowanie rosło. Konsumenci dostali fantastyczne i zarazem niebezpieczne dla marek narzędzie, czyli internet, który jako kanał komunikacji marketingowej jest w coraz większym stopniu kształtowany właśnie przez samych konsumentów. Wszelkie perswazyjne techniki marketingowe narażają marki na negatywną reakcję w sieci. Z tego powodu kładziemy tak duży nacisk na etykę naszych działań, szczególnie ważny jest dla nas jakościowy proces rekrutacji liderów opinii, którzy działają jako partnerzy marek naszych klientów – mówi Mariusz Woźnicki, dyrektor zarządzający w agencji Harder & Harder.

SMAI pracowało już dla takich marek jak: Nivea, Lorenz Bahlsen, Bayer Health Care, Schering Pharma, Wirtualna Polska, Dove, Samsung oraz Grupa Pracuj.pl. (BG)