M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MTV Networks Polska wzmacnia ramówki wszystkich swoich anten

Serwis Dzienny | 19 września 2008, 06:45

MTV Networks Polska wprowadza jesienne ramówki do wszystkich swoich stacji obecnych w Polsce: Nickleodeon, VH1, Comedy Central, Viva i MTV....

MTV Networks Polska wprowadza jesienne ramówki do wszystkich swoich stacji obecnych w Polsce: Nickleodeon, VH1, Comedy Central, Viva i MTV.

Nowością w ofercie stacji Nickleodeon będzie m.in. serial "Rocket Power". Rozwijana będzie polska produkcja, przygotowywane będą m.in. kontynuacje serii "Roztańczony Nick" i "Szkoła rysowania".

Nowy polski akcent w VH1 to program "Stacja PRL" (cykl odnoszący się do czasów Polski Ludowej). Zaplanowano też emisję na tej antenie nowego reality show "Uparta jak Brooke".

Nowościami Comedy Central będą m.in. "Joker RP" - cykl satyryczny nawiązujący do polskiej polityki. W ramach projektu Comedy Central we współpracy z "Newsweekiem" (Axel Springer Polska) przyznawać będą cotygodniową nagrodę Jokera, politykowi, który w minionym tygodniu wyróżnił się wypowiedzią lub gafą. Kanał wzmacnia też pasmo serialowe. Pojawią się produkcje: "Na imię mi Earl" i "Californication".

Viva i MTV postawiły na kontynuację serii wprowadzonych wiosną, w tym "Fristajlo" (Viva) i "MTV Cribs". Nowościami na antenie MTV będą też "Calum Best i jego test" (reality), "Kardashianowie" (reality) i "Debiut" (seria dokumentalna).

MTV Networks Polska ruszyła ostatnio z kanałem MTVN HD, międzynarodowym projektem przygotowywanym w technologii high definition koordynowanym z Warszawy. Najchętniej oglądanym kanałem z portfolio polskiego oddziału MTV jest Viva ze średnią oglądalnością minutową na poziomie 46 tys. osób (I-VIII 2008, grupa 4+, źródło AGB Nielsen Media Research). (PM)

Czytaj więcej na temat: , , ,