M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVN Warszawa ma własną strukturę sprzedażową

Serwis Dzienny | 19 września 2008, 06:45

Biuro reklamy TVN utworzyło samodzielną strukturę do sprzedaży czasu reklamowego w powstającym właśnie kanale TVN Warszawa. Kieruje nią Jarosław Kalbarczyk,...

Biuro reklamy TVN utworzyło samodzielną strukturę do sprzedaży czasu reklamowego w powstającym właśnie kanale TVN Warszawa. Kieruje nią Jarosław Kalbarczyk, jednocześnie szef zespołu sprzedażowego platformy N. W nowej strukturze pracuje pięciu handlowców i menedżer, wśród których nie obowiązuje podział na klientów bezpośrednich i agencyjnych.

Jarosław Kalbarczyk jest związany z biurem reklamy TVN od 2005 r., ostatnio pracował w dziale sprzedaży specjalnej biura. Wcześniej był dyrektorem biura reklamy ds. agencji i kluczowych klientów w Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu". TVN Warszawa ma wystartować późną jesienią br. (JN, PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,