Kraj

Levi's realizuje działania "Live Unbuttoned" w Polsce

Producent odzieży Levi's startuje z jesiennymi działaniami reklamowymi "Live Unbuttoned. Żyj bez zapięć" promującymi flagowy produkt - dżinsy 501. Działania...

Producent odzieży Levi’s startuje z jesiennymi działaniami reklamowymi “Live Unbuttoned. Żyj bez zapięć” promującymi flagowy produkt – dżinsy 501. Działania komunikacyjne mają charakter globalny. W Polsce marketer wykorzysta kino, outdoor (nośniki wielkoformatowe), prasę (advertoriale i niestandardowe wkładki o formacie A3 w tytułach adresowanych do mężczyzn) oraz internet. Działania poprzedziła premiera strony internetowej www.501.com, gdzie pojawiły się cztery najnowsze spoty reklamowe Levi’sa i profile lokalnych gwiazd, m.in. Moniki Brodki, Sebastiana Karpiela Bułecki i Mieszka Sybilskiego.

Premierę strony internetowej Levi’s 501 wsparły działania ambientowe prowadzone w 11 miastach świata, w tym także w Polsce. W Warszawie wyświetlano na budynkach domów krótkie animacje filmowe zapowiadające jej start. Przechodnie za pomocą bluetootha mogli także odebrać animowaną wizytówkę informującą o uruchomieniu platformy internetowej. Akcję uliczną w stolicy zorganizowała agencja JCPR z Wielkiej Brytanii. W działaniach reklamowych wykorzystano spot agencji BBH (przygotowała film z polskimi napisami), a agencja Brandcomm zajęła się m.in. planowaniem i zakupem mediów. (MKS)