Zagranica

ZenithOptimedia agencją mediową roku według "Media & Marketing Global"

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia, należąca do holdingu Publicis, została uznana agencją mediową roku w konkursie M&M Awards organizowanym przez brytyjski...

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia, należąca do holdingu Publicis, została uznana agencją mediową roku w konkursie M&M Awards organizowanym przez brytyjski magazyn “Media & Marketing Global”.

ZenithOptimedia odebrał w tym roku główne nagrody za kampanie w siedmiu kategoriach i kilka wyróżnień, m.in. za projekt dla firmy Electrolux zatytułowany “The world is noisy enough”, dla marki HP pod hasłem “Take action, make art” i “What do you have to say about your city?” oraz dla firmy Puma pod hasłem “Until then”.

Podczas tegorocznego konkursu M&M Awards przyznano nagrody w siedemnastu kategoriach. Poza ZenithOptimedia trafiły one również do OMD (2 główne statuetki), Universal McCann (2), Mediaedge:cia (2), Carat (2) i MediaCom (1) oraz MPG (1).

Po raz pierwszy wręczono również nagrodę dla międzynarodowego marketera roku. Tytuł ten trafił do Jamesa Kennedy’ego z Sony. (“VivaKi”)