Zagranica

Druga odsłona rekordowej kampanii Microsoftu

Microsoft przystąpił do drugiego etapu globalnej kampanii reklamowej (budżet 300 mln dol.), która ma poprawić wizerunek firmy na bardziej ludzki....

Microsoft przystąpił do drugiego etapu globalnej kampanii reklamowej (budżet 300 mln dol.), która ma poprawić wizerunek firmy na bardziej ludzki. W spocie pt. “I’m PC” mającym być odpowiedzią na reklamy konkurencyjnego Apple’a “I’am Mac” zaprezentowano szereg osób uprawiających rozmaite zawody i pasje (nauczyciel, architekt, obrońca zwierząt), które z dumą deklarują bycie użytkownikiem PC-ów. Wśród nich nie brakuje celebrities, w tym założyciela koncernu Billa Gatesa, pisarza Deepaka Chopry oraz koszykarza NBA Tony’ego Parkera z żoną Evą Longorią, gwiazdą serialu “Desperate Housewives”. Autorzy spotu wyśmiewają stereotypy przedstawiające użytkowników PC. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Crispin, Porter + Bogusky.

(MS na podst. “The NY Times” i “The Guardian”)