M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media Direction OMD przejmuje obsługę Unilevera

Serwis Dzienny | 22 września 2008, 06:45

Unilever podjął decyzję o przeniesieniu obsługi budżetu mediowego do Media Direction OMD. Informację tę potwierdził Wojciech Tomczak, corporate relations manager...

Unilever podjął decyzję o przeniesieniu obsługi budżetu mediowego do Media Direction OMD. Informację tę potwierdził Wojciech Tomczak, corporate relations manager w Unilever Polska. Przyczyny podjęcia tej decyzji nie są znane. Dotyczy ona jedynie Polski, ale została podjęta przez centralę Unilevera w regionie.

- Mogę jedynie powiedzieć, że otrzymaliśmy taką decyzję od przedstawicieli Unilevera i będziemy organizacyjnie gotowi do obsługi tego budżetu. - twierdzi Paweł Sawicki, dyrektor generalny Media Direction OMD. Nie wiadomo od kiedy firma ta rozpocznie realizację pierwszych projektów komunikacyjnych dla marketera.

Wcześniej budżet mediowy Unilevera był obsługiwany przez PHD (pracuje dla tego klienta od 2007 r.). Oba domy mediowe należą do Omnicom Group. Nie udało nam się skontaktować z Jakubem Bierzyńskim, CEO Omnicom Media Group. Z nieoficjalnych informacji wynika, że część pracowników zespołu PHD pracującego dla Unilevera otrzymała już propozycje przejścia do Media Direction OMD.

PHD jest główną agencją Unilevera w regionie CEE (w Rumunii pracuje dla marketera MindShare, a w Rosji, na Ukrainie i Białorusi - Initiative). Wiadomo jednak, że marketer przygotowuje się do międzynarodowego przetargu mediowego (informowaliśmy o nim w DS M&MP z 12 maja br.), który ma się odbyć w 2009 r. (JD, JN)

Czytaj więcej na temat: ,