M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Beko chce wzbudzić kontrowersje kreacją reklamy radiowej

Serwis Dzienny | 23 września 2008, 06:45

"Wysmaruję ci plecy czekoladą, oblej mnie olejem, rozgniotę pomidory na twoich udach, wybiczuj mnie tym makaronem!" - od takich słów...

"Wysmaruję ci plecy czekoladą, oblej mnie olejem, rozgniotę pomidory na twoich udach, wybiczuj mnie tym makaronem!" - od takich słów rozpoczyna się spot reklamowy nowej kampanii reklamowej marki urządzeń AGD - Beko. Przez kilkanaście pierwszych sekund słuchacz usłyszy dialog pary osób, która wykorzystuje produkty spożywcze w nietypowy sposób, np. rozgniata sobie pomidory, oblewa się olejem. Dopiero na końcu spotu zostaje wyjaśnione ich nietypowe zachowanie - robią wszystko, by mieć pretekst do zabrudzenia ubrań, a następnie uprania ich w pralce Beko.

- Tym razem postawiliśmy na spot, który może być odebrany jako kontrowersyjny, ale jest też pełen humoru. Jego atutem jest to, że mocno wyróżnia się spośród wielu podobnych do siebie reklam radiowych - mówi Michał Grzeliński, regional marketing & product manager Poland-Hungary-Czech-Slovakia spółki Beko.

Obecna kampania Beko potrwa dwa tygodnie. Obejmuje 30-sekundowe spoty reklamowe nadawane w RMF FM, RMF Maxxx, Radiu Eska i Eska Rock. Jej wsparciem będzie 4-tygodniowa kampania internetowa. Za kreację reklam odpowiada agencja reklamowa TBWA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, a za działania public relations - agencja Multi Communications. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,