Kraj

Marcin Piecewicz dyrektorem marketingu serwisowego w US Pharmacii

Marcin Piecewicz obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu serwisowego w strukturach USP US Pharmacii, firmy farmaceutycznej. Będzie m.in. odpowiedzialny...

Marcin Piecewicz obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu serwisowego w strukturach USP US Pharmacii, firmy farmaceutycznej. Będzie m.in. odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów, PR produktowy, niestandardowe formy promocji etc. Marketer dysponuje największym budżetem mediowym wśród firm farmaceutycznych w Polsce. Piecewicz ma raportować do Jerzego Radziwanowskiego, dyr. marketingu spółki.

Nowy szef marketingu serwisowego US Pharmacii poprzednio pracował w Polkomtelu, gdzie przez ostatni rok pełnił funkcję zastępcy dyrektora komunikacji marketingowej. Wcześniej był związany z domem mediowym Starcom, ostatnio jako account director. (JN)