Kraj

LG inwestuje we wsparcie ekskluzywnego modelu LG Secret

LG przeprowadzi kampanię reklamową ekskluzywnego telefonu LG Secret. Działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego telefonu rozpoczną się w drugiej połowie września...

LG przeprowadzi kampanię reklamową ekskluzywnego telefonu LG Secret. Działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego telefonu rozpoczną się w drugiej połowie września i potrwają do grudnia br. Obejmą prasę oraz działania BTL i PR.

Kampania prasowa będzie odbywać się pod hasłem “Styl, który trwa” (za planowane i zakup mediów odpowiada MindShare). Skupić się ma na prasie opiniotwórczej (m.in. “Newsweek”, “Polityka”) i lifestyle (m.in. “Glamour”, “Twój Styl”, “Playboy”). Ponadto obejmie media branżowe GSM. Kreacja reklam została przygotowana przez centralę firmy LG. Za obsługę PR odpowiada agencja Headlines Porter Novelli.

Premierze telefonu towarzyszyć będzie publikacja raportu z europejskich badań TNS wskazujących na rosnącą rolę telefonów wśród współczesnych symboli stylu. (MS)