Przetargi

PARP przeznaczy na kampanię 23 mln zł

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła przetarg na przeprowadzenie (przygotowanie i realizację) ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej. Zwycięzca konkursu dodatkowo zajmie się modernizacją...

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła przetarg na przeprowadzenie (przygotowanie i realizację) ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej. Zwycięzca konkursu dodatkowo zajmie się modernizacją i administrowaniem internetowej bazy ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl.

Kampania ma obejmować TV, radio, prasę i internet. Wsparciem reklam ATL mają być działania BTL i PR. Agencja ponadto zajmie się zaplanowaniem i zakupem mediów do kampanii.

Wartość zaplanowanych działań informacyjno-promocyjnych oszacowano na ponad 23,2 mln zł. Ich zakończenie zaplanowano na czerwiec 2011 r.

Warunkiem udziału w przetargu, który potrwa do 7 listopada br., jest wpłacenie wadium w wysokości 0,5 mln zł. Szczegóły dotyczące przedmiotu kampanii nie zostały ujawnione. (BG)