Kraj

Paweł Dziadkowiec marketing managerem BP; zmiany w dziale

Paweł Dziadkowiec objął stanowisko marketing managera w firmie paliwowej BP Polska. W BP pracuje od ponad 12 lat, w większości...

Paweł Dziadkowiec objął stanowisko marketing managera w firmie paliwowej BP Polska. W BP pracuje od ponad 12 lat, w większości na stanowiskach związanych z marketingiem. W 2000 roku był współodpowiedzialny za uruchomienie programu lojalnościowego BP Partner Club, a następnie przez pięć lat pracował m.in. jako loyalty manager. Przez ponad dwa lata był odpowiedzialny za marketing biznesowy.

Awansowano także Małgorzatę Bogacz, która objęła stanowisko brand, promotion & communications managera. W BP pracuje od pięciu lat. Ostatnio była odpowiedzialna za komunikację w marketingu biznesowym. Aktualnie zarządza wszystkimi brandami BP, w tym m.in.: BP Ultimate, BP Partner Club czy Wild Bean Cafe.

Awansowała także Anna Cybulska, która obecnie jest BtoB marketing managerem. W marketingu pracuje od 10 lat, od ponad czterech lat w marketingu BtoB w strukturach BP Polska. Na obecnym stanowisku będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe dla działów: kart paliwowych BP Plus, hurtowej sprzedaży paliw oraz stacji partnerskich.

W dziale marketingu BP Polska rozpoczął pracę także Hubert Mikos. Objął stanowisko BtoB offer & event support w BP Polska. Wcześniej pracował w agencjach Top Events i Impet Studio. Nowo utworzone stanowisko BP internet coordinatora w BP Polska objął Marcin Borowiec. Do obowiązków internet coordinatora należeć będzie odpowiedzialność za działania marketingowe BP w internecie. Borowiec pracował wcześniej m.in. w portalu Interia.pl i MNI Premium. (MKS)