Kraj

Red Bull Polska wprowadzi na rynek nową markę Red Bull Cola

Red Bull Polska wkrótce wprowadzi na polski rynek nową markę - Red Bull Cola. Jest to napój orzeźwiający (nieenergetyczny) składający...

Red Bull Polska wkrótce wprowadzi na polski rynek nową markę – Red Bull Cola. Jest to napój orzeźwiający (nieenergetyczny) składający się w 100 proc. z naturalnych składników, pozycjonowany cenowo w segmencie premium. To jedyna cola, która zawiera wyciąg z naturalnych liści koki i orzechów koli. – Red Bull podjął próbę rozwoju coli składającej się wyłącznie z naturalnych składników w odróżnieniu od istniejących już wielu marek coli zawierających kwas fosforowy, konserwanty, sztuczne barwniki i aromaty smakowe – mówi Michał Milewicz odpowiedzialny za marketing i wprowadzenie nowej marki w firmie Red Bull Polska.

Grupę docelową Red Bull Cola stanowią konsumenci zorientowani na zdrowy styl życia i żywienia, poszukujący produktów najwyższej jakości w 100 proc. naturalnych.

Na przełomie kwietnia i maja br. Red Bull Cola została wprowadzona w siedmiu krajach: Austrii, Niemczech, UK, Irlandii, Włoch, Rosji i USA (Las Vegas). Pierwotne plany zakładały wprowadzenie produktu do Polski w I kwartale 2009 r. – Niezależni dystrybutorzy z Polski mieli możliwość spróbowania Red Bull Coli podczas podróży zagranicznych do krajów, w których jest już ona oficjalnie sprzedawana, co poskutkowało bezpośrednim importem Red Bull Coli m.in. z: Austrii, Niemiec czy Wielkiej Brytanii. W odpowiedzi na rosnący popyt lokalny na Red Bull Colę Red Bull Polska postanowił przyspieszyć wprowadzenie produktu na polski rynek, co nastąpi już w IV kwartale tego roku – twierdzi Michał Milewicz.

Pełen launch produktu będzie miał jednak miejsce w I kwartale 2009 r. zgodnie z wcześniejszym planem. Produkt otrzyma silne wsparcie reklamowe oraz samplingowe.

Red Bull Cola będzie dystrybuowana we wszystkich kanałach dystrybucji adekwatnych dla tego typu napoju – w gastronomii, w kanale convenience, na stacjach benzynowych, w handlu nowoczesnym i tradycyjnym.

Obsługą kreatywną Red Bull Coli zajmuje się agencja reklamowa Bum podobnie jak w przypadku napoju energetycznego Red Bull. (MKS)