Kraj

206 polskich prac na festiwalu Golden Drum

Na 15. edycję międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum w Portorożu w Słowenii polskie agencje reklamowe wysłały 206 prac (o jedną...

Na 15. edycję międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum w Portorożu w Słowenii polskie agencje reklamowe wysłały 206 prac (o jedną mniej niż rok temu). Zgłoszono 32 reklamy telewizyjne, 47 prasowych, 43 outdoorowe, 7 radiowych, 4 w kategorii design & art direction, 9 w kategorii interactive, 16 kampanii mediowych, 9 kampanii reklamowych, 4 prace w kategorii OpenAd print, 30 w kategorii Piran University City, 5 w kategorii “I feel Sloweni”. Prace wysłało ogółem 28 agencji reklamowych. Najwięcej, bo aż 20 zgłosiło Leo Burnett Warszawa (16 – Change Integrated, 13 – Young & Rubicam, 12 – BBDO Warszawa, 10 – JWT). W sumie na festiwal wpłynęły 2753 prace. (AMS)