Kraj

MindShare zmienia logo, gruntowna restrukturyzacja w toku

Dom mediowy MindShare Polska zmienia system corporate identity. Zgodnie z sieciową wizualizacją uproszczone zostało logo agencji. To pierwszy krok w...

Dom mediowy MindShare Polska zmienia system corporate identity. Zgodnie z sieciową wizualizacją uproszczone zostało logo agencji. To pierwszy krok w procesie restrukturyzacji przebiegającej według wypracowanej przez sieć nowej filozofii. Jak już pisaliśmy, MindShare wdraża nową organizację, dzieląc kompetencje na cztery główne obszary: client leadership, business planning, innovation i exchange. Po tej zmianie każdy klient ma zyskać głównego partnera do rozmowy z ramienia agencji, który będzie pośredniczył w kontaktach ze specjalistami z różnych dziedzin. Oni z kolei nie będą już występowali pod osobnymi specjalistycznymi brandami (w Polsce są to m.in.: WOW, Interaction, Consulting, Performance & Entertainment). Jak zapowiada Adrian Kawecki, dyr. zarządzający MindShare Polska, nowa struktura agencji będzie wdrożona do końca tego roku. (JN)