Zagranica

30-lecie firmy Diesel z wykorzystaniem porno

Diesel uświetnił 30-lecie istnienia firmy, wypuszczając kontrowersyjną kampanię reklamową, w której sceny filmów porno z lat 80. połączono z animacją...

Diesel uświetnił 30-lecie istnienia firmy, wypuszczając kontrowersyjną kampanię reklamową, w której sceny filmów porno z lat 80. połączono z animacją komputerową.

120-sekundowe spoty stworzone na potrzeby brandu “Dirty Thirty” pojawiły się już w internecie jako początek kampanii, której kulminacją będzie seria imprez na całym świecie rozpoczynających się 11 października.

Autorem spotów jest agencja Viral Factory. W reklamie animacjami zasłonięto sceny stosunków bądź nagość. W wiadomych miejscach pojawiają się np. miś koala, harmonia bądź telefon.

W zeszłym roku firma Diesel zdobyła grand prix Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes za akcję reklamową pozorującą fragmenty z “Big Brothera”. (MS na podst. Mad.co.uk i “The Guardian”)