Kraj

Reebok tworzy nowe serwisy: futbolowy i dla kobiet

Reebok wystartował z dwiema kampaniami internetowymi - są to serwisy reebok.sport.pl i reebok.wrzuta.pl. Pierwsza kampania - futbolowa, przebiega pod hasłem...

Reebok wystartował z dwiema kampaniami internetowymi – są to serwisy reebok.sport.pl i reebok.wrzuta.pl.

Pierwsza kampania – futbolowa, przebiega pod hasłem “Graj według własnych reguł” i jest kontynuacją działań reklamowych z pierwszej połowy roku. Reebok zachęca w niej do udziału w otwartej rekrutacji na ambasadora marki. Kampania emitowana jest na stronach piłkarskich należących do sieci AdNet, ARBOmedia, IDMnet, na portalu Interia.pl oraz Gadu-Gadu.

Trwa również kampania skierowana do kobiet. Pod adresem reebok.wrzuta.pl znajduje się serwis przygotowany we współpracy z portalem O2. Przedstawione zostały w nim układy fitness, w których biorą udział polskie trenerki z Reebok University. Celem serwisu oraz działań reklamowych jest zachęcenie kobiet do czerpania radości z uprawiania fitnessu. Użytkowniczki mogą również wziąć udział w specjalnie przygotowanym dla nich konkursie. W działaniach reklamowych zostały wykorzystane pakiety witryn skierowanych do kobiet w sieciach: AdNet, ARBOmedia i Gadu-Gadu.

Adaptacją globalnej linii kreatywnej na potrzeby polskiej edycji obu kampanii zajęła się agencja Hypermedia. Oprócz adaptacji działań globalnych Hypermedia była również odpowiedzialna za przygotowanie dedykowanej strony w ramach portalu sport.pl (reebok.sport.pl).

(AMS)