Kraj

G+J Polska promuje odświeżony "Glamour"

Wydawnictwo G+J Polska ruszyło z kampanią promocyjną odświeżonego miesięcznika "Glamour". Działania reklamowe obejmują: telewizję, internet, prasę i radio. Kreację kampanii...

Wydawnictwo G+J Polska ruszyło z kampanią promocyjną odświeżonego miesięcznika “Glamour”. Działania reklamowe obejmują: telewizję, internet, prasę i radio. Kreację kampanii wydawca przygotował we własnym zakresie. Spółka jednorazowo zajęła się także planowaniem i zakupem mediów dla tej kampanii.

Wprowadzono m.in. nowy system nawigacji. Zmiany objęły także logo pisma. Wydawca wprowadził cenę promocyjną magazynu, która obecnie wynosi 3,90 zł (poprzednio 5,90 zł). Nie wiadomo, jak długo ta cena będzie utrzymywana. Nakład miesięcznika obecnie wynosi 300 tys. egz. i jest wyższy o ok. 30 proc. (JD)