Kraj

Bank Nordea reklamuje lokaty oprocentowane na 10 proc.

Bank Nordea włączył się w walkę o depozyty i reklamuje trzymiesięczną lokatę Superhit oprocentowaną 10 proc. w skali roku. Kampania...

Bank Nordea włączył się w walkę o depozyty i reklamuje trzymiesięczną lokatę Superhit oprocentowaną 10 proc. w skali roku. Kampania pod hasłem “Czy Twój bank sięga tak wysoko?”, która potrwa do końca października, obejmie telewizję (TVN24, TV Puls, TVP Info oraz Discovery, National Geographic, Canal Plus), prasę (“Gazeta Wyborcza”, “Metro”, “Polityka” i “Wprost”) oraz internet. W największych miastach pojawią się też reklamy na autobusach komunikacji miejskiej. Ponadto kampanię wspierać będą działania z zakresu direct marketingu i akcje BTL w placówkach.

– Na jesień zaplanowaliśmy kolejne uderzenie reklamowe. Nasz cel to nie tylko wzrost sprzedaży, lecz także nie mniej ważny wzrost spontanicznej znajomości marki – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji Nordea Bank Polska. Nordea pozycjonuje się jako uniwersalny bank o skandynawskim rodowodzie. Tak jak w poprzednich reklamach Nordei i w tej występuje Tony Hyyrylainen, który jest ambasadorem marki. Bank nie ukrywa, że reklamy i wysokie oprocentowanie lokaty Superhit mają przyciągnąć klientów, którym bank będzie mógł następnie “dosprzedać” inne produkty. – Chcemy, żeby nasz komunikat reklamowy przyciągnął klienta do naszych placówek, co pozwoli nam pomóc klientowi w wyborze najlepszej dla niego oferty – przyznaje Sławomir Ronkowski.

Autorem kreacji jest krakowska agencja Hand Made, z którą bank pracuje od roku. Spot wyprodukował współpracujący z bankiem Nordea przy poprzednich kampaniach reklamowych dom produkcyjny Papaya Films, a wyreżyserował go Piotr Rzepliński. Kampanię internetową zaprojektowała interaktywna agencja Genero. Media zaplanował dom mediowy MPG, a działania w internecie – Media Contacts.

Nordea Bank Polska ma obecnie 118 placówek, a do końca przyszłego roku planuje otwarcie 150 nowych oddziałów. W ramach kampanii bank promuje też samoobsługowe strefy Bank 24h, które stanowią zintegrowaną część nowych placówek tworzonych od zeszłego roku. (MB)