M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Omnicom chce wzmocnić pozycję brytyjskiej TBWA, wykupując konkurencję

Serwis Dzienny | 30 września 2008, 06:45

Omnicom Group rozpoczął negocjacje mające na celu zakup brytyjskiej agencji reklamowej Beattie McGuinness Bungay (BMB). Agencję tę założyli trzej pracownicy...

Omnicom Group rozpoczął negocjacje mające na celu zakup brytyjskiej agencji reklamowej Beattie McGuinness Bungay (BMB). Agencję tę założyli trzej pracownicy TBWA (należącej do Omnicomu), którzy odeszli z firmy w 2005 r. Omnicom chce przejąć BMB, by wzmocnić pozycję holdingu na Wyspach.

BMB w krótkim czasie od powstania pozyskała obsługę takich firm, jak: Carling, McCain i Freeview.

Brytyjski oddział sieci agencji reklamowych TBWA po odejściu Andrew McGuinnessa, Billa Bungaya i Trevora Beattie (założycieli BMB) przeżywał trudności, odgrywając coraz mniejszą rolę na rynku. Omnicom rozpoczął w zeszłym roku reformę TBWA od zatrudnienia Tima Lindsaya, byłego szefa Publicis UK. (MS na podst. "MarketingWeek" i Mad.co.uk)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,