Kraj

Brytyjska marka Onelan wchodzi na polski rynek digital signage

Brytyjska marka Onelan oferująca tzw. kierunkowy przekaz za pomocą cyfrowych ekranów (czyli rozwiązanie digital signage) debiutuje na polskim rynku. Jej...

Brytyjska marka Onelan oferująca tzw. kierunkowy przekaz za pomocą cyfrowych ekranów (czyli rozwiązanie digital signage) debiutuje na polskim rynku. Jej generalnym dystrybutorem została firma Emtronet. Rozwiązania Onelan oprócz podstawowych funkcji elektronicznych nośników, tj. podziału ekranu na strefy, ustalania harmonogramu i tworzenia list odtwarzania, mają takie cechy, jak: komunikacja między strefami, odbiór sygnału TV (analogowego, cyfrowego, multicast), zróżnicowane poziomy uprawnień użytkowników.

Dla polskich odbiorców dostępne będą trzy linie odtwarzaczy Onelan: Decade, Century i Millenium. Urządzenia serii Century i Millenium mają wbudowane hybrydowe tunery telewizyjne. Wszystkie mogą zaś odbierać sygnał TV za pośrednictwem transmisji multicast, wyświetlać wiadomości z kanałów informacyjnych (RSS) oraz strony internetowe (obsługa HTML).

Onelan oferuje kompletne rozwiązania dla pojedynczych stanowisk, ale przede wszystkim dla budowy rozległych, skalowalnych sieci digital signage. To systemy przeznaczone głównie dla sektora korporacyjnego, sieci handlowych, edukacji i administracji. Klientami Onelan w Wielkiej Brytanii są m.in.: Airbus, ING, Nestle, Vodafone, Cambridge University, PricewaterhouseCoopers, Virgin. Emtronet, przedstawiciel brytyjskiej marki w Polsce, oferuje kompleksowe wdrożenia i obsługę rozwiązań digital signage, łącznie z projektowaniem prezentowanych treści multimedialnych. (BG)