M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BMW repozycjonuje markę Mini

Serwis Dzienny | 1 października 2008, 06:45

Koncern BMW rozpoczął proces repozycjonowania marki Mini, dotąd postrzeganej jako zabawny samochód. Przedstawiciele BMW chcą, by marka była kojarzona także...

Koncern BMW rozpoczął proces repozycjonowania marki Mini, dotąd postrzeganej jako zabawny samochód. Przedstawiciele BMW chcą, by marka była kojarzona także jako auto tanie i oszczędne. Zmianom tym służyć ma m.in. internetowa kampania reklamowa. Jej celem jest zwrócenie uwagi potencjalnych klientów na to, że Mini jest również autem ekonomicznym. Kampania obejmuje reklamy bannerowe w serwisach internetowych magazynów i gazet o tematyce motoryzacyjnej. W reklamach zostanie wykorzystany link kierujący bezpośrednio na strony internetowe Mini, gdzie zainteresowani będą mogli znaleźć więcej informacji o samochodzie. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: ,