Kraj

Chipita rozpoczyna wielokanałową promocję dla 7Days

Chipita Poland rozpoczyna akcję promocyjną dla marki 7Days "7 razy do Hollywood". Aby wziąć udział w promocji, należy przesłać kod...

Chipita Poland rozpoczyna akcję promocyjną dla marki 7Days “7 razy do Hollywood”. Aby wziąć udział w promocji, należy przesłać kod z promocyjnego opakowania croissantów 7Days za pomocą SMS-a bądź poprzez rejestrację na stronie www.7days.pl. W konkursie można wygrać siedem dwuosobowych wycieczek do USA, a także zestawy kina domowego, iPody, konsole Sony PSP oraz 2 tys. m-kuponów do Cinema City. Przewidziano również nagrody gwarantowane: są nimi dzwonki i tapety na komórkę.

Elementem akcji jest też współpraca z 4fun.tv. Stacja emituje cykl odcinków specjalnego 30-minutowego programu “7 days in Hollywood”. Tematami programu są m.in. plotkarskie newsy ze świata filmu, jak również komunikacja na temat konkursu i nagród. Na pewnym etapie do programu dojdzie kolejny stały element – “7days z życia”, czyli prezentacja sylwetek osób udających się do Hollywood w ramach wygranej głównej nagrody. Na koniec akcji powstanie materiał z pobytu tych osób w Hollywood, który zostanie wyemitowany w odcinku finałowym.

Agencja MobiJoy! przygotowała kreację, promocję i całościową obsługę interaktywnego serwisu WWW dla Chipity oraz wspierała akcję działaniami z zakresu marketingu mobilnego. Komunikacja reklamowa promocji została zrealizowana przez agencję reklamową G7. (TW)