Kraj

Jan Rokita i Jerzy Pilch w kampanii wizerunkowej "Dziennika"

Axel Springer Polska rusza z wizerunkową kampanią "Dziennika". Swojego oblicza na potrzeby kampanii użyczyli: publicysta Jan Rokita, pisarz Jerzy Pilch...

Axel Springer Polska rusza z wizerunkową kampanią “Dziennika”. Swojego oblicza na potrzeby kampanii użyczyli: publicysta Jan Rokita, pisarz Jerzy Pilch i szef WWF Polska Ireneusz Chojnacki. W kolejnych wersjach spotów reklamowych będą pojawiać się kolejne znane osoby.

Kampania nawiązuje do artykułów ukazujących się w kolejnych wydaniach gazety. – Kampania wizerunkowa to jeden z elementów strategii “Dziennika”. Polega na wzmacnianiu opiniotwórczości oraz budowaniu grupy lojalnych czytelników – mówi Dominik Tzimas, dyrektor zarządzający tytułu. Kampania wizerunkowa obejmuje TV, radio, outdoor, a także internet. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Team One. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. (JD).