M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dilmah rusza z ogólnopolską akcją "Październik miesiącem herbaty"

Serwis Dzienny | 1 października 2008, 06:45

Pod hasłem "Październik miesiącem herbaty" producent herbat Dilmah rozpoczął ogólnopolską akcję Dni Herbaty. - Jesienny sezon to znakomita okazja nie...

Pod hasłem "Październik miesiącem herbaty" producent herbat Dilmah rozpoczął ogólnopolską akcję Dni Herbaty. - Jesienny sezon to znakomita okazja nie tylko do tego, żeby napić się dobrej herbaty, ale również dowiedzieć się więcej o jej smakowych i zdrowotnych walorach, kulturze przygotowania i podawania, sztuce łączenia tego napoju z jedzeniem, a nawet umiejętności wyboru najlepszej herbaty spośród wielu opakowań na półce sklepowej - mówi Tomasz Witomski, organizator Dni Herbaty i prezes Gourmet Foods, importera Dilmah w Polsce.

Dni Herbaty obejmą degustacje herbat w kilkuset restauracjach i kawiarniach w całej Polsce. Towarzyszyć im będzie wystawa fotografii ze Sri Lanki. W kinie konsumenci będą mogli uczestniczyć w pokazie dokumentu opowiadającego o Rajskiej Wyspie i tamtejszej kulturze parzenia i picia herbaty. Będą także mogli wziąć udział w konkursie fotograficznym, którego główną nagrodą jest wyprawa na Cejlon. Z okazji Dni Herbaty powstał specjalny kalendarz z felietonami Marka Kondrata o winie, Piotra Adamczewskiego o kulinariach oraz Marka Przybylika o historycznych wydarzeniach i anegdotach.

Dni Herbaty odbywać się będą w największych miastach Polski. W tym czasie Dilmah wprowadzi do sprzedaży nową linię produktową, poza tym ustawi w sklepach specjalne ekspozycje produktów. Akcję Dni Herbaty wspiera od strony PR agencja Solski Burson-Marsteller. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,