Kraj

ALCAT COMMUNICATIONS DLA KWIT - FIT

Agencja Alcat Communications przygotowała kampanię promocyjną irlandzkiego koncernu KWIT - FIT, właściciela sieci stacji szybkiej obsługi samochodów (firma weszła na...

Agencja Alcat Communications przygotowała kampanię promocyjną irlandzkiego koncernu KWIT – FIT, właściciela sieci stacji szybkiej obsługi samochodów (firma weszła na polski rynek na początku br.). W czasie jej trwania (marzec-kwiecień br.) firma planuje otwarcie pierwszych stacji w Polsce – dwóch w Warszawie oraz po jednej w Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku. Inauguracji działalności każdej z placówek towarzyszy kampania w prasie (“Dziennik Bałtycki”, “Gazeta Pomorska”, “Gazeta Poznańska”, “Super Express”, “Gazeta Wyborcza”) i radiu (RMF FM, Eska, Trefl, Radio Pik i Plus). Całość budżetu powierzono agencji Alcat Communications, która zajęła się strategią, działaniami PR oraz planowaniem i zakupem mediów, zaś wykonanie kreacji zleciła niewielkiej agencji reklamowej Deja vu (istniejącej na rynku od pół roku), należącej w 100 proc. do jej dyrektora Tomasza Kaczyńskiego, a obsługującej m.in. firmę Gorenje. Umowa o współpracy z obiema agencjami została podpisana na rok. Informacja na temat wysokości budżetu kampanii nie została ujawniona. (AMS)