M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marek Kłuciński wraca do PKO BP jako szef marketingu

Serwis Dzienny | 3 października 2008, 06:45

Marek Kłuciński, doradca prezesa Banku Pocztowego, a wcześniej przez wiele lat dyrektor departamentu promocji i komunikacji oraz rzecznik PKO BP,...

Marek Kłuciński, doradca prezesa Banku Pocztowego, a wcześniej przez wiele lat dyrektor departamentu promocji i komunikacji oraz rzecznik PKO BP, wraca do tego banku - został nowym dyrektorem departamentu strategii marketingowej i będzie odpowiadał za całość strategii i komunikacji reklamowej bankowości detalicznej i korporacyjnej PKO BP. Bartłomiej Pawlak, dotychczasowy chief marketing officer PKO BP, odchodzi z banku. Jego dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.

Pawlak kierował marketingiem bankowego giganta od lutego tego roku, a wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu w firmie doradczej Ernst & Young i członkiem zarządu PGNiG (odpowiadał za strategię spółki oraz magazyny gazu). Pod jego kierownictwem PKO BP rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową, w którym do współpracy fullservice'owej obok dotychczasowej agencji Scholz & Friends Warszawa dokooptowano jeszcze agencje Lowe GGK oraz Testardo Gram. Obsługą mediową PKO BP zajmuje się ZenithOptimedia.

Marek Kłuciński w PKO BP pracował od jesieni 2002 r. jako dyrektor departamentu promocji i komunikacji, a następnie również jako rzecznik banku. Odszedł w grudniu ub.r., przez ostatnie dziewięć miesięcy był doradcą prezesa Banku Pocztowego (w którym PKO BP ma 25 proc. udziałów plus jedną akcję, a pozostałe udziały należą do Poczty Polskiej) ds. wizerunku i promocji. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,