M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dentsu planuje rebranding swoich agencji w Europie i USA

Serwis Dzienny | 3 października 2008, 06:45

Dentsu, japoński holding reklamowy, rozpoczyna proces rebrandingu swojej agencji w Londynie. W wyniku tej zmiany z rynku brytyjskiego zniknie całkowicie...

Dentsu, japoński holding reklamowy, rozpoczyna proces rebrandingu swojej agencji w Londynie. W wyniku tej zmiany z rynku brytyjskiego zniknie całkowicie agencja CDP. Z początkiem przyszłego roku zacznie funkcjonować pod nazwą Dentsu London.

Zmiana na rynku brytyjskim jest częścią większego planu przekształceń Dentsu na poziomie globalnym. Przewidziany jest także rebranding agencji w Stanach Zjednoczonych oraz w Europie. Środowisko branżowe spekuluje, że proces rebrandingu może wiązać się z akwizycjami Dentsu w Europie. W ubiegłym roku Dentsu America kupiła agencję Attik, która odpowiadała za wprowadzenie Toyoty Scion na rynku amerykańskim. ("BrandRepublic")