M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Szczecin kontynuuje letnią kampanię wizerunkową

Serwis Dzienny | 3 października 2008, 06:45

Na ulicach Szczecina po raz kolejny pojawiły się nośniki reklamowe witające turystów odwiedzających miasto. Jest to ciąg dalszy kampanii billboardowej...

Na ulicach Szczecina po raz kolejny pojawiły się nośniki reklamowe witające turystów odwiedzających miasto. Jest to ciąg dalszy kampanii billboardowej "Szczecin wita", która była prowadzona w Szczecinie przez całe wakacje. Latem reklamy miasta pozdrawiały turystów po duńsku, angielsku, niemiecku, kaszubsku czy góralsku.

Tym razem kolejne nośniki reklamowe zlokalizowane przy głównych drogach wjazdowych do miasta zapraszają do Szczecina jesienią. Za opracowanie i realizację kampanii odpowiada biuro promocji i informacji Urzędu Miasta Szczecina. (BG)