M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Animacje na warszawskim biurowcu w kampanii ambientowej Cyfrowego Polsatu

Serwis Dzienny | 3 października 2008, 06:45

Rusza ambientowa kampania promocyjna telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu (Rodzinnej Telefonii Komórkowej). Jeden z wieżowców biurowych w centrum Warszawy został wykorzystany...

Rusza ambientowa kampania promocyjna telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu (Rodzinnej Telefonii Komórkowej). Jeden z wieżowców biurowych w centrum Warszawy został wykorzystany jako ekran do wyświetlania animacji. Codziennie od godz. 22 do 1 w nocy przy ul. Chałubińskiego można przeczytać hasła reklamujące nową usługę platformy. W oknach czterech pięter z każdej strony budynku przy ul. Chałubińskiego wyświetlane są napisy: "Jestem w ciąży", "Mamo, zdałam", "Kuba-zuchu", a także animacja telefonu komórkowego i napis "Cyfrowy Polsat", które układają się ze świateł zapalanych w poszczególnych oknach.

- Jest to pierwsza tego typu komercyjna akcja promocyjna w Polsce przeprowadzona na tak dużą skalę - uważa Andrzej Matuszyński, członek zarządu ds. marketingu w Cyfrowym Polsacie SA. Wyświetlane na budynku komunikaty są fragmentami z reklam najnowszej usługi Cyfrowego Polsatu - Rodzinnej Telefonii Komórkowej. Pomysł na wykorzystanie napisów w oknach budynku zrodził się z chęci unowocześnienia dotychczas wykorzystywanego narzędzia - scrolli na ekranie monitora. Dzięki wykorzystaniu okien na wszystkich czterech ścianach wieżowca przechodnie i przejezdni poruszający się w centrum Warszawy mogą obserwować animacje, pozostając dalej w ruchu. Światła są widoczne i intrygujące także dla mieszkańców innych dzielnic stolicy sąsiadujących ze Śródmieściem. Do zrealizowania pomysłu zostało zaangażowane Studenckie Koło Naukowe MOS (Microsoft Oriented Societ) z Wrocławia, które zrzesza studentów Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Akcja została przygotowana przez dział promocji Cyfrowego Polsatu.

Pierwszy tego rodzaju pokaz w Polsce odbył się w trakcie juwenaliów 2007 we Wrocławiu. Natomiast w Warszawie podobny projekt został zrealizowany w podczas akcji Bródno, w trakcie której mieszkańcy bloku przy ul. Krasnobrodzkiej 13 (wykazując przy tym niespotykane zaangażowanie i dyscyplinę) utworzyli ogromny napis 2000 z okien oświetlonych w zaplanowanym porządku.

Cyfrowy Polsat to największa pod względem liczby abonentów płatna cyfrowa platforma satelitarna w Polsce. Na koniec czerwca 2008 r. z usług firmy korzystało łącznie 2,29 mln abonentów. (PM)