M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GILLETTE WPROWADZA NA RYNEK TRZY OSTRZA VENUS

Serwis Dzienny | 21 marca 2001, 00:00

Na polskim rynku pojawiła się nowa maszynka do golenia dla kobiet firmy Gillette pod nazwą Venus. Venus jest pierwszą na...

Na polskim rynku pojawiła się nowa maszynka do golenia dla kobiet firmy Gillette pod nazwą Venus. Venus jest pierwszą na rynku maszynką kobiecą o trzech ostrzach (będzie kosztować ok. 33 zł) Tyle samo ma kosztować komplet czterech wkładów. Produkt debiutuje równocześnie w Stanach Zjednoczonych i Europie, w tym także w Polsce. Przygotowania do jego debiutu rynkowego trwały cztery lata i kosztowały firmę 300 mln dol. Vlatko Dujanic, trade marketing manager Gillette na Polskę, informuje, że kampania reklamowa nowego produktu rozpocznie się dopiero po pierwszym okresie jego dystrybucji. Dujanic nie chce zdradzać kiedy, zwraca jednak uwagę, że w warstwie strategii i kreacji będzie ona oparta na emocjonalnych stronach golenia. Wiadomo, że kampania obejmie takie media jak telewizja, prasa oraz Internet. Jej hasło będzie brzmiało: "Odkryj w sobie boginię". Tłem muzycznym spotów telewizyjnych będzie melodia "Venus" zespołu Shocking Blue (pierwsza linijka oryginalnego utworu brzmi: "Venus na szczycie góry"). Venus była promowana w Polsce od kilku tygodni za pomocą działań public relations przygotowanych przez firmę Best Communications Group. Polegały one na kilkunastu kameralnych spotkaniach z dziennikarzami i dziennikarkami pism kobiecych (m.in. "Urody", "Claudii", "Zwierciadła", "Twojego Stylu") oraz przesłaniu próbek do ok. 100 kobiet ze świata polityki (m.in. do Jolanty Kwaśniewskiej), biznesu, mediów i sportu w dniu św. Walentego. Za adaptację kampanii globalnej Venus na polski rynek odpowiadać będzie agencja McCann-Erickson (globalny budżet Gillette obsługuje BBDO Worldwide). Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie natomiast dom mediowy Media Direction. Nieznany jest budżet polskiej kampanii. Wiadomo jednak, że kampania globalna ma potrwać do 2002 r., a Gillette Co. wyda na nią 150 mln dol. w pierwszym roku promocji. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,