M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ATA reklamuje "Drukarkę za złotówkę w abonamencie"

Serwis Dzienny | 6 października 2008, 06:45

Ruszyła kampania reklamowa projektu ATA INT-LTD po hasłem "Drukarka za złotówkę w abonamencie". Firma promuje nowe podejście do usług związanych...

Ruszyła kampania reklamowa projektu ATA INT-LTD po hasłem "Drukarka za złotówkę w abonamencie". Firma promuje nowe podejście do usług związanych z drukiem, archiwizacją, zarządzaniem dokumentami oraz kontrolą kosztów. Proponuje innowacyjny sposób outsourcingu wydruku dający możliwość oszczędności w firmie. Dwumiesięczna kampania reklamowa "Drukarka za złotówkę w abonamencie" opiera się na intensywnych działaniach w prasie (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opiniotwórcze, magazyny branżowe), w radiu (PiN) oraz w internecie (Money.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, WP.pl i portale branżowe).

Kampanię wspierają działania PR prowadzone przez agencję Kostrzewa PR. Za planowanie mediów do kampanii odpowiadał Equinox. (JN)