M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever w promocji Knorr Nudle refunduje studentom wynajęcie mieszkania przez rok

Serwis Dzienny | 7 października 2008, 06:45

Pod hasłem "Ucieczka z akademika" rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promocyjnej marki Knorr Nudle (Unilever Polska). Jej głównym punktem jest...

Pod hasłem "Ucieczka z akademika" rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promocyjnej marki Knorr Nudle (Unilever Polska). Jej głównym punktem jest gra internetowa na stronie Knorrnudle.pl, a jedną z dwóch głównych nagród refundacja kosztów wynajęcia mieszkania przez rok (do 24 tys. zł).

Zabawa odbywa się w wirtualnym budynku i polega na rozwiązywaniu różnych zagadek oraz prostych grach. W celu rozwiązania niektórych zadań trzeba odwiedzić popularne wśród grupy docelowej, czyli młodych ludzi, serwisy, takie jak Nasza Klasa czy YouTube. Bohaterami gry są m.in. postacie znane z poprzednich promocji marki - Zupermen i Ivan Rampo. Akcja potrwa do końca października. Żeby wziąć w niej udział, należy zarejestrować się na stronie Knorrnudle.pl.

Zabawa jest promowana w telewizyjnych stacjach muzycznych, w radiu, kinach, na uczelniach i w internecie (m.in. kampania bannerowa, pozycjonowanie w wyszukiwarkach). Za koncepcję, strategię promocji i realizację w internecie odpowiada agencja interaktywna Click5 (to jej pierwszy projekt dla Unilevera). Wsparcie zapewnia agencja Hint Intermedia, która przygotowała scenariusze oraz zrealizowała spoty telewizyjne i radiowe. Media kupił dom mediowy PHD, a za PR odpowiada agencja Feedback/Hill and Knowlton. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,