M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agnieszka Maciąg ambasadorką akcji edukacyjnej Ramy i UN World Food Programme

Serwis Dzienny | 7 października 2008, 06:45

Unilever Polska, właściciel marki Rama, realizuje we współpracy z organizacją humanitarną UN World Food Programme ogólnopolską kampanię wizerunkowo-edukacyjną "Rama wspiera...

Unilever Polska, właściciel marki Rama, realizuje we współpracy z organizacją humanitarną UN World Food Programme ogólnopolską kampanię wizerunkowo-edukacyjną "Rama wspiera WFP - uśmiech pełną buzią". Celem akcji jest informowanie polskiego społeczeństwa o założeniach UN World Food Programme i wzmocnienie wizerunku Ramy jako eksperta w żywieniu i marki dbającej o wartościowe odżywianie dzieci. Ambasadorką kampanii jest modelka Agnieszka Maciąg.

Kampania obejmuje telewizję, radio, advertoriale edukacyjne w prasie dla kobiet i ogólnopolskiej oraz działania BTL w punktach sprzedaży. W reklamach został wykorzystany wizerunek i głos Agnieszki Maciąg. Modelka weźmie też udział w programie edukacyjnym "Smak zdrowia" skierowanym do uczniów pierwszych klas szkół podstawowych. Za adaptację spotu telewizyjnego, kreację reklam prasowych i spotu radiowego oraz działania BTL i realizację kampanii odpowiada agencja IQ Marketing. PR-em zajmuje się agencja Multi Communications. Kampania potrwa do końca roku. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,