Kraj

McDonald's promuje śniadania z "Gazetą Wyborczą"

Od 3 października w 183 restauracjach sieci McDonald's do każdego zakupionego przed godz. 10.30 zestawu można otrzymać bezpłatny egzemplarz aktualnego...

Od 3 października w 183 restauracjach sieci McDonald’s do każdego zakupionego przed godz. 10.30 zestawu można otrzymać bezpłatny egzemplarz aktualnego wydania “Gazety Wyborczej” (Agora SA). Akcja ta jest kontynuacją kampanii z września br., wprowadzającej ofertę śniadaniową do polskich restauracji sieci (promocja nie obejmuje restauracji w centrach handlowych). Nowy projekt wspiera promocja na łamach wydawnictw i na stronach internetowych Agory, informacja na serwetach w lokalach sieci oraz plakaty w pojazdach komunikacji miejskiej i na uczelniach. Ponadto zaplanowano konkurs fotograficzny, który zostanie przeprowadzony wspólnie z dziennikiem. Akcja ma też własną stronę pod adresem Wyborcza.pl/sniadania.

Projekt realizuje agencja Twenty Four Seven PR. Kreację przygotowały agencje DDB i Tribal DDB. (TWI)