Kraj

GPD autorem jesiennej kampanii dań gotowych Pudliszki

Agencja reklamowa GPD przygotowała nową kampanię dań gotowych Pudliszki firmy Heinz Polska. Opracowany film w żartobliwy sposób pokazuje, że kobiety...

Agencja reklamowa GPD przygotowała nową kampanię dań gotowych Pudliszki firmy Heinz Polska. Opracowany film w żartobliwy sposób pokazuje, że kobiety w Polsce nie muszą już stawać na głowie, aby przygotować rodzinny posiłek. Emisja spotu obejmuje: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN Siedem. Kampanię telewizyjną wspierają nośniki zewnętrzne i działania promocyjne w punkcie sprzedaży. Media kampanii nadzoruje dom mediowy Optimum Media OMD.

W lipcu br. wymieniono etykiety wszystkich produktów z portfolio dań gotowych marki Pudliszki. Autorem nowego projektu etykiet jest agencja CzteryCzwarte. (MKS)